fredag 19 augusti 2011

Bloggar jag följer del I

Bloggar jag följer:
Glee.se
En extremt bra fanblogg som uppdaterar ofta och om bra nyheter.

Lady Gaga Fanblogg
Är man ett Gaga freak så måste man följa denna blogg.

Gleesubs
Letar du efter en bild från ett glee avsnitt hittar du det här.

AWildSoul
Linnea Jacobsson
Hon är fjorton och fotar som en mästerfotograf, helt underbara bilder.

RadioSong
Angelina Belle Bergenwall
Angelina är också en sjukt begåvad fotograf och vet hur man tar de snyggaste modebilderna.

Created to Create
Snyggare vardagsbilder är svårt att leta efter.

Hilda Bordahl
Hilda är grym på konsert och landskaps bilder, man blir alltid lika förvånad hur fint Sverige kan vara.

Kolhuvet
Luisa har alltid inspirerat mig inom foto och redigering, utan henne hade jag aldrig köpt min systemkamera plus hon är en grym hästfotograf!

Megapixlar
Vem kan inte älska megapixlars extremtroliga inlägg om hur en vardag kan se ut?

Michela D
Grymma bilder och hon slutar aldrig imponera mig med sin karaktär.

Nevnarien
Detta var en av de första bloggarna jag läste och kan inte släppa taget av Elins fotografier och målningar.

olof grind + thecompletetruth
Följ med på ett spännande liv med vänner, resor och festivalliv genom underbara fotografin.

ClimbingTrees
Lisa har talang inom foto och konst och så skriver hon så fint att man smälter.

Sabine Pieper, Danny, Kelly Smith och PaperFashion
Birdy & Me
Så himla grym på blyerts.

Danny Roberts
Dannys teckningar/målningar är anledningen varför jag fortsätter rita, en helt underbar konstnär, min favorit om jag ska välja. (plus han har retweetat mig på twitter(stolt!) )

Like a shotgun
Har precis hittat denna blogg men wow vilken personligstil hon har inom konst!

PaperFashion
Hon sätter glitter och färg på sina målningar, amazing!

Sabine Pieper Photography
Har inte följt hennes blogg jättelänge men genom att kolla på målningarna säger jag WOW!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar