lördag 20 augusti 2011

Bloggar jag följer del II

Lite fler bloggar jag följer, nu blir det modebloggarna och de mer personliga bloggarna.
AfterDRK, Ebbas Foton, Fashion Squard, Elin Kling, Bryan Boy, ImFancy, Sanna Tornlöv, Emma Elwin(EMSEDGE), Aneditingeye, Columbine, Fashion Toast, Sania Claus
365days
Två systrar med en vintage stil som är helt underbar, och deras fotografier är otroligt vackra!

AfterDRK
Gillar hennes chica stil och hur hon får baskläder att se sjukt coola ut!

AmandaBerg
Amanda har den typiska modell-stilen, kan ta på sig vad som helst och se sjukt cool och snygg ut i det.

aneditingeye
Denna blogg har jag inte följt jättelänge men gillar den mer och mer, vill du veta de coolaste trenderna, klicka på länken!

Angelica Blick
Angelica blandar alla regnbågens färger och lyckas alltid lika snyggt!

BryanBoy
De galnaste outfiten du kan leta efter hittar du här och han är helt underbar!

Columbine
Hon jobbar på STYLEBY och har de coolaste oufiten jag någonsin sett.

Ebbas foton
Ett supersött ansikte och vintage/retro outfits.

Emsedge 2.0
Ännu en ny blogg som jag inte känner jättebra men får känslan av ett gullligt ansikte med världens finaste frisyr och klassik stil när jag kollar in Emmas blogg.

fashiongonerogue
Här hittar du de senaste kampanjerna, lookbooksen och allt annats som fotograferas inom modevärlden, helt underbart mycket inspiration!

FashionSquad
En av de största modebloggarna som  har en chic stil med det lilla extra i varje outfit.

FashionToast
Helt klart min favorit blogg som jag har läst ett tag och Rumis bilder är helt galet snygga och perfekta!

Imfancy
Sveriges coolaste stil, mer behöver jag inte säga.

LisaPlace
Lisa blandar vintage och second hand med de vanliga budgetkedjorna.

Sania Claus
Sania tar på sig de högsta klackarna som finns och kavajen som glittrar mest av allas.

Sanna Tranlöv
Även om bloggen handlar mest om Nelly Trend kan det komma upp coola kläder då och då.

Stockholmstreetstyle
Väldens bästa streetstyle fotografblogg! Allt från de stora modeikonerna till helt vanligt folk i Stockholm.

Elin Kling
Elin Kling, moderedaktör, ikon, har en egen kollektion för H&M, behöver jag säga att hennes stil är helt underbar? Alla borde redan veta om det.

The Sartorialist
Ännu en till streetstyle fotograf som är extremt duktig på att plocka ut de snyggaste oufiten på stan.

DetVarMinDag
Jacob är en helt underbar person som bryr sig om sina läsare och har en cool vardags stil.

EmmyLinnea
Följ EmmyLinneas underbara liv med musik, stil, kompisar, jobb och kärlek, kan det bli bättre?


Ur Floras blogg.
Florasblogg
Flora skriver som en gud och älskar hennes vackra bilder plus att hon är förälskad gör inte saken sämre.
Ur Niotillfem.

NiotillFem
Följ med på ett liv med Sandra i NYC där hon handlar second hand, äter gott, festar och hittar på nya saker varje helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar