tisdag 17 januari 2012

You just keep me hangin' on

Tänkte tala lite om mina favoritserier. Här är den första, Dexter. Den handlar om en seriemördare utan känslor men lever ett vanligt liv som forskar blog hos Miami Polisen. Det händer ofta att folk omkring kommer på honom men aldrig kommer de på vem han igentligen är. Det finns sex säsonger och jag längtar så sjukt mycket till sjunde!
Här är en till, Glee (ingen förvåning väll).  Men mest älskar jag låtarna(man blir så glad!), karaktärerna(för jag kan se mig själv i de flesta av dem), paren(hur kan man inte älska dem?) och en massa annat! Här är bilder från det senaste avsnittet och när de uppträdde på sectionals!
Den nyaste serien jag har börjat se är den brittiska serier Misfits! Det handlar om några ungdomar som ska göra samhällstjänst men det kommer ett oväder som ändrar allt. Än så länge har jag bara sett sex ansnitt men ser fram emot att se nästa säsong!
Nästa serie får bli Gossip Girl, det handlar om lyxlivet på Upper East Side på Manhattan. New York, höga skyskrapor och gula taxibilar påminner min om hur mycket jag vill tillbaka dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar