tisdag 17 april 2012

20120328-20120417

Först har jag målat enorma tavlor på bilden i skolan, snart ska ni få se den!
Sen är det en bild på mina kakor som jag bakade till skolan(vi firade att alla hade gjort det muntliga nationella provet i engelska!) och sedan åt vi upp resten på ett us-möte!
Bar en vacker klänning från Weekday i skolan. Sen är det en bild på vackra Frosty som jag har ridit extra mycket denna månad, men det klagar jag inte på!
En liten tecking och så har jag äntligen börjat jogga igen!
En tavla och mina oanvända färgtuber.
En otroligt vackert och bra nagellack från Loreal! Sen ser ni min målning på Dianna Agron som Adina vann!
Fixade nitar på shorts och kladdade under tiden jag väntade på att duschen skulle bli ledig.
Min vackra rosett som hänger bredvid en blå och en gul, alla vunna med Frosty! Den andra bilden tog jag när jag åkte tåg hem från Sölvesborg.
Målade naglarna i pastellfärger och pussade på ponnyn.
Senaste målningen som var så jobbig att jag nästan fick ett utbrott.
Dagens outfit med min nya tröja, kände mig precis som Kurt i "Asian F" avsnittet. Men vacker är den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar