söndag 29 juli 2012

Instagram juli



Det började med en runda till Helsingborg och en teckning av Alexa Chung som jag fortfarande inte har visat(dåligt av mig.)Jag och Carin gick på bio vid midnatt för att se The Amazing Spiderman! Och så fick jag spexfotot.Åt glass en regnig dag i Sölvesborg och firade min kusins konfirmation!  Läste City of Ashes i solen. Plockade blommor på vägen hem från jobbet. Ritade och åt pannkakor till middag två timmar innan mitt första spinning pass. Ritade ikoner till bloggen och läste. Fotade på La Strada som är några övergivna hus i Lund, mycket bra bilder blev det! Sen har jag under helgen läst Radhusdisco för jag ville inte ta med LOTR till stranden.

Nu tar vi en titt på hur juli har sett ut genom min kära mobilkamera.
Läser Sagan om Ringen just nu(så bra <3) och fick mina vackra kläder från Nastygal.Fotade på La Strada som är några övergivna hus i Lund, mycket bra bilder blev det! Sen har jag under helgen läst Radhusdisco för jag ville inte ta med LOTR till stranden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar