fredag 28 september 2012

10 saker du inte visste om mig.

1. Jag äter hellre en god sallad än pizza eller kebab. Har faktiskt nästan slutat äta pizza(men undantag finns), tycker inte alls det är så gott längre.
2. Jag har börjat tänka på hur jag kan skriva ner olika händelser eller känslor när jag ser/känner dem, t.ex. så kan jag bara se på en person och sedan bygga en karaktär från personen. Detta händer nästan varje dag.
3. Jag har en kanin som är åtta och ett halft år vilket är ganska gamalt men han mår fint fint!
4. Jag önskar att jag hade all tid i världen men den bara försvinner!!!
5. Jag har en dold talang att gå från vacker till otroligt ful på bara några sekunder!
_rXct3 on Make A Gif, Animated Gifs
6. Jag har FÖR många kändis-crushes. Men de är ju så snygga!!
7. Jag kan inte skala potatis för jag är vänsterhänt och skär upp mina fingrar.
8. Jag har cirka 400 snapshorts från filmer/tv-serier som aldrig kommer användas till något.
9. Jag kommer inte på mer så detta får räcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar