tisdag 30 oktober 2012

Dagens tips!


Nu ska vi prata utklädnader som bara den:För några år sedan hade vi maskerad-hoppning på stallet och det var under min Johan Palm period så jag klädde ut mig som honom. Tycker fortfarande att jag borde vunnit bäst utklädnad. 


Under en halloweenfest var jag Draco Malfoy, det är fortfarande min favorit även om det tog några tvättar att få bort all gelé i håret...
Man kan också bara ha en mask på sig.
Jag har också varit Harry Potter och då var Carin Voldemort. 
Förra året var jag största gleeket och klädde ut mig till Blaine Anderson. Min kavaj har fortfarande röda trådar i sig som inte går bort. 

Nu har ni fått lite tips om ni är helt losssst som man kan vara ibland. Jag kan ju inte avslöja vad jag ska vara i år men ni kommer få se bilder efter veckans slut. Ska också måla Julias utklädnad, spännande!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar