onsdag 24 oktober 2012

I hear the birds on the summer breeze, I drive fast


Vad har du på dig?
Stumpbyxor och jeans(det var kallt ute!), någon ful t-shirt. Jag har precis varit i stallet.
Hur mår du?
trött/glad(snart höstlov!!)/hungrig
Vad önskar du just nu?
God mat och en varm sommardag
Vad har du ätit idag?
En och en halv macka till frukost med prästost och salami.
Någon äcklig rotfruktsgratäng till lunch, flingor och fil till mellis.
Ska snart äta potatis och hamburgare till middag med en massa sallad.
Vad ska du göra imorrn?
Gå i skolan under 8.20-15.45 sen ska jag cykla till stallet och rida. Kommer nog stanna där ganska länge så kvällen kommer bli kort.
Och på söndag?
Packa inför tävlingen på måndag och njuta i stallet/mysa med Frosty.
Vem saknar du?
Mina gamla klasskompisar och några andra.
Senaste köp?
Lådor i brunt och vitt till min bokhylla från IKEA.
Vad skrattade åt senast du åt?
Säkert vid lunchen idag när vi diskuterade allt möjligt.
Vad grät du år senast?
I måndags nog under Torka aldrig tårar utan handskar.
Vem sov du senast med?
Jag sover alltid ensam.
Vad läser du just nu?
Fortfarande Sagan om Konungens återkomst men kommer nog börja på Power of Six i helgen för jag är ganska trött på den andra.
Senast sedda film?
Måste vara
Vem var den senaste som ringde dig?
Tora tror jag.
Senast 3 inkomna sms?
”Japp J
”Möt oss!!”
“Kommer nu J J J J” (gruppchatt)
Inez och jag.

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
”Det pappret om historiebruk och någon uppgift på det”
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jenny i gossip girl men det var evigheter sedan.



































Ganska snygg tjej liksom.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Hanna.
Vart vill du åka just nu?
Till värmen eller New York, dit vill jag alltid åka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar