måndag 1 oktober 2012

instagram september.

Ordnade bakluckeloppis på stallet och ritade ännu mera.

Åt avokado på makan till lunch i stallet och hade på mig mina platåconverse i skolan.

Ritade lite och åkte till Köpenhamn för att se Lady Gaga.Började läsa Torka aldrig tårar utan handskar av Jonas Gardell och cyklar förbi så vackra hus varje dag jag cyklar till skolan så var tvungen att fotografera dem.
Kunde verkligen inte hitta någon inspiration att läsa ut min bok men nu är det äntligen gjort och jag åt skaldjursbuffé, så gott.
Lite bilder på min teckning och när jag filmar den.
Drog till Höllviken en helg för att gå på Kick Off med andra ungdomar och så förberedde jag mig inför galamiddagen. 
Läste ut Torka... på bara några dagar och grät in till sista sidan och så såg jag Of Monsters and Men.
Hade halsduk på mig för första gången i höst och såg fun. live.

En månad full av skolarbeten, nya vänner, konserter, läsning under kalla kvällar och mat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar