lördag 13 oktober 2012

Let's dance all night long.

Ser ni hur vackra dessa målningar blev när jag ändrade till matt bakgrund i photoshop? Tyvärr är det svårt att göra om färgerna liknar varandra men här passade det väldigt bra. Anledningen varför jag la upp en bild på några teckningar är för att jag har precis städat mitt skrivbord och insett hur lite plats jag har kvar till att lägga nya teckningar. Därför tänkte jag sälja eller ge ut några, beror på vilken. Några är såklart mina små älsklingar som jag aldrig kommer att släppa men dem som bara ligger i lådan kanske någon annan vill ha. Jag vill inte tjäna en massa pengar eller så men eftersom materialet och tiden att göra dem kostar så blir det kanske lite. Ni kan antingen kolla på mitt facebook album eller kategorin Art.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar