tisdag 16 oktober 2012

Tisdagslistan.


Jag blir nostalgisk av: måla av Lindsey Wixon med Lana Del Reys röst i bakgrunden. 

Jag drömmer om: live-konserter under varma sommarkvällar, börja på Hogwarts.

Jag lyssnar helst på: just nu är det Walk The Moon, fun. eller denna spellistan.

Jag är galet stressad över: inte komma i tid, skolan, misslyckas.

Jag läser: just nu sagan om konungens återkomst men annars är det fantasi eller skönlitteratur som gäller. Här är en lista på böcker som jag vill läsa.
Det finaste jag vet är: skimlar. 

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning: vad som kommer att hända härnäst. 

Jag äter helst: nybakat bröd eller pasta.

Jag är ledsen över: att Torka aldrig tårar utan handskar slutade som det gjorde igår.
Jag längtar efter: våren för att efter den kommer sommaren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar