måndag 12 november 2012

Bra start på veckan.


1. finns det något ord du använder väldigt väldigt mycket?
Kan faktiskt inte komma på något. Kanske jaaaaaaaaaa, det säger jag ganska ofta. Man jag håller ju med!

2. har du någonsin hört att du är lik en kändis, vem i såna fall?
Denna fråga var ju med på förra listan!!! 

3. tre egenskaper som är viktigast hos den du ska bli kär i?
Är ingen man ska fråga om kärlek men jag tycker att personen ska lyssna på dig och du ska kunna vara ärlig till den, personen ska vara rolig, få mig att skratta och ha roligt omkring, jag tycker också det är viktigt att förstå varandra.

4. rutigt, randigt eller prickigt?
prickigt är vackert men inget jag passar i.

5. hur ser din drömbostad ut?
En stor gård med ett litet stall och en renoverad lada som hus, det ska vara högt i tak och två våningar. Eller en fin lägenhet på Manhattan eller Brooklyn.

6. om du var med i tv-programet "halv åtta hos mig" vad skulle du då bjuda på?
Jag och Julia har faktiskt diskuterat detta!!! Men jag skulle nog ha menyn såhär:
Förrätt: Fisksoppa
Huvudrätt: Svamprisotto
Efterrätt: Tiramisu

7. finaste pojk- respektive flicknamnet?
Hmm... Har alltid tyckt Mira är vackert och till pojkar kanske det kan vara Ludwig eller Hugo.

8. en sak du önskar du var bättre på?
Ge komplimanger och vara mer social.

9. din bästa disneyfilm?
Lejonkungen.

10. om du fick chansen att leva ditt liv i en valfri tv-serie, vilken skulle du då välja och varför?
hmmm.. Glee för att hela livet skulle vara en musikal men kanske Sherlock(fatta vad coolt att läsa av personer??!!) eller American Horror Story för då kunde Tate vara mitt spöke...

11. berätta om något du vill göra i framtiden
Se världen. 

Har typ noll inspiration så ni får en lista idag. Hoppas det är okej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar