tisdag 27 november 2012

Höstlistan.


1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?
I början var den jättefin och mysig men nu känns den bara jobbig, mörk och kall. Snart är det ju också december och då kommer det bli ännu kallare och mörkare.

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Stickade tröjor, alltid det bästa. Och hogwarts halsduken <3

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?
Gick i nian, blev fotad av Luisa, älskade glee över allt annat, publicerade också en kärleksberättelse på min blogg, det var nog första gången jag skrev en lång text på bloggen. 


4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Hänger i skolan och går på lektioner om de inte är inställda. Annars cyklar jag till stallet, pluggar eller ritar. Inget speciellt engentligen.

5. Vad ska du ha för frisyr?
Försöker låta mitt hår växa så att min lugg försvinner, synd men den var så jobbig den senare tiden(kommer säkert komma tillbaka till den.)

6. Vad lyssnar du på för musik?
Tre favoriter just nu:

7. Vad läser du?
Fortfarande Sagan Om Ringen, kommer aldrig att bli klar. Sen har jag inte läst ut Holes än men det behöver jag inte förrän nästa vecka.

8. Senast tre inkomna sms?
“Blöö det är fri uteridning och alla är sena/sega så jag vet inte om jag ska rida Wille... Hilfe!!”
”Linnea och jag undrar var ni är”
”Jag är fel möter du mig vid stora ingången?”
9. Vad var bäst med sommaren?
Friheten och vädret. 

10. Vad var sämst med sommaren?
Den gick så snabbt.

11. Senast köpta plagg?
Köper inte alls lika mycket kläder längre så jag kommer inte ihåg.

12. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
hhahaha, jag är sämst på skönhetstips... Men se till att din hud inte blir för torr och håll den ren J

13. Hur ser du på framtiden?
Jag hoppas att julen blir mysig och allt blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar