fredag 28 december 2012

Året som gått, resor.

Jag och resten av min familj åkte till Österrike under sportlovet. Vi åkte skidor, åt god mat och njöt av vädret. Nästa år åker vi tillbaka dit och jag hoppas det blir lika roligt som i år även om Julia inte är med! Du kan läsa inlägget om resan här. 

I maj åkte jag tillsammans med min tyskagrupp till Tyskland, Peine för att bo hos en annan familj och lära oss tyska. Det var skoj och annorlunda att se hur någon annan har det, det roligaste var nog tågresorna och att lära känna personer som man inte trodde man skulle prata så mycket med. Läs mer här och här

Som sommarsemester så bestämde vi i sista sekunden att åka ner till Kroatien i en vecka och njuta av värmen och vatten som var lika varmt som luften. Jag läste mest hela semestern och kollade på tv-serier i bilen även om det var ganska trångt i baksätet. Läs om resan här och här.

I slutet av sommarlovet åkte jag, Julia och mamma till Stockholm för att se den staden. Vi shoppade, gick på Gröna Lund, gick till Fotografiska och såg andra sevärdheter. Läs om det här och här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar