söndag 16 december 2012

Året som har gått, hästarna.

Detta är såklart ingen hästblogg men eftersom jag ägnar mycket tid i stallet så tycker jag de förtjänar några inlägg här och där. Nu börjar vi med januari och slutar i december!
Jag och Frosty ute i snön på långa fält. Vi hade även hoppningar i ridhus som gick snabbt men bra, du kan se en video därifrån här

Senare tävlade vi och vann!!

Sen hoppade vi en pay and jump och nollade där!Ännu en klubbtävling där vi kom fyra.
Finaste hästen efter en uteritt.

Hoppade Hildie på senaste klubbtävlingen eftersom Frosty hade gått en runda redan och var ganska trött. Det gjorde inte så mycket för vi kom trea!

Tävlade i Helsingborg(världens finaste ridhus) och kom sexa i stilhoppningen, mycket roligt!

Finaste.

2012 har varit ett bra år i stallet, mycket att göra som ordförande i US men så mycket erfarenhet jag har fått från det! Frosty och jag har vuxit tillsammans ännu mer och känner varandra ännu bättre. Se fler bilder från året här och på min gamla blogg här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar