onsdag 12 december 2012

Senaste onsdag:



























Senaste:
Låt du hörde: How to be a heartbreaker av Miranda and the Diamonds
Film du såg: The Hobbit på bio.





































Mat du åt: Bakad potatis med skinkröra till lunch, lyxig skolmat! Kram: Jag kommer inte ihåg.
Känsla: Lättnad när jag cyklade hem och tänkte på att det är bara en vecka kvar sen är det lov med inga läxor eller inlämmningar.  
Bråk: Småbråkade med pappa igår när vi skulle köpa julklappar, hehe.  
Resa: I sommras när vi åkte till Kroatien.
Glädje: Blev riktigt varm inombords när Pluto började slicka på mina händer idag och jag klappade honom jättelänge.

Längtan: Värme.
Dröm: Har alltid lika svårt att komma ihåg mina drömmar.
Personen du träffade: Min klass.
Person du pratade i telefon med: Pappa imorse, han varnade mig om att det var väldigt kallt ute.
Personen du fick sms av: Vera som skickade en bild från julkalendern.
Gången du var utomhus: När jag lämnade Plutos vatten.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I lördags men ikväll ska vi göra det igen, har saknat mamma och Julia så. 
Det blev lite sagan om ringen/skins/robert pattinson/random bilder från tumblr. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar