tisdag 22 januari 2013

6 januari.

2008.
Hade precis trillat av Fredrik på LCR och fick åka ambulans till sjukhuset mm. Efter det trillade jag av honom ganska ofta och fick till slut rida med ett hårdare bett. Sen blev han skadad den sommaren. Här springer han samtidigt som snön fall. 

2009.
Hade precis köpt min kamera(samma som jag har idag) och fotade hästar med Luisa. Kunde ingenting om kameran så testade mig mest fram. 
2010.
Lekte med min kamera, nu hade jag äntligen börjat förstå hur man gör. 

2011.
Fick min iphone och testade alla appar som fanns då, klädde mig också i jeansskjorta varje dag typ. 
2012.
Jag och Julia blev fotade av Lusia.
2013.
Ritade bl.a. Lana Del Rey. 

Blev så inspirerad av Sandras lista så var tvungen att göra en egen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar