lördag 26 januari 2013

Återblickar på sommaren och vårens slut.

Tänkte ta en titt på Julias student som jag nästan inte alls har skrivit om. Men i veckan fick Julia bilder från vår granne som han tog, analoga bilder och allt! Hela den veckan var kaos, först fyllde jag år, sen firade mina föräldrar att de hade varit gifta i 20 år men på natten fick pappa åka till sjukhuset och stannade där i nästan tre veckor. Som tur var fick han komma hem på studentdagen och se Julia men allt var så jobbigt ändå. Senare på veckan slutade jag nian och vill inget annat än att ha sommarlov. Jag höll ett tal, jättepirrigt men roligt!

Det var den dagen.

Just nu är jag i Eskilstuna på ungdomskonferans och har därför förberett lite inlägg, slänger kanske in ett mobilinlägg också men har ingen dator med mig :)) Ni får ha det så bra i helgen, puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar