tisdag 1 januari 2013

nyårs-lista.

Jag hittade en roligt lista på Annelis blogg som jag tänkte kopiera och här är resultatet!

här är lite grejer jag hann med under 2012:
januari: läste hp, klippte lugg, hoppade Frosty på LCR.
februari: åkte skidor, fotades av Luisa, gif-party nr.1 var igång.
mars: målade hunger games-fåglar, fick 3000 views på youtube, såg på för mycket film.
april: såg film, hängde med kompisar, firade påsk och valborg.
maj: läste mest, åkte till tyskland, träffade gamla konfirmander, tävlade på Forsty.
juni: slutade nian och dansade på kabarén, lyssnade mycket på fun., fick sommarlov!!
juli: fototräff i helsingborg, åkte till Kroatien, bytte blogg!
augusti: såg skåne med Julia, åkte till sommarstugor, besökte stockholm. började gymnasiet!!
september: massa konserter, lärde känna es1a, skrev långa noveller om allt blandat.
oktober: träffade jonas gardell, tävlade frosty i hbg och kom 6:a!
november: bakade massa kakor, läste perks och massa annat.
december: var mycket i stallet och firade julen och nyår.

här är lite grejer jag vill hinna med under 2013:

januari: njuta av de sista lovdagarna, läsa ut alla böcker som jag fått i julklapp!
februari: åka massa skidor.
mars: se WALK THE MOON igen.
april: ingen aning
maj: ingen aning!
juni: så sommarlov och klara av skolan på bästa sätt.
juli: njuta av sommaren!
augusti: se the mortal instruments på bio!!!
september: ingen aning!
oktober: ingen aning!
november:  se Catching Fire, favorit boken i triologin.
december: se andra delen av the hobbit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar