torsdag 14 mars 2013

ännu en torsdagslista.

Ännu en lista, denna gång från Sandra.

När vaknade du imorse?
Vid nio även om ringklockan stod på tio.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Nej, det har kommit ännu mer snö. Sen la jag kvar i sängen en halvtimme till.


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Vem ringer någon på morgonen? Den ända jag har pratat i telefon idag med är pappa som undrade var jag var någonstans men jag var bara och tränade.

Vilket humör är du på?
Trött, opepp på skola imorgon.


Har du ont någonstans?
Näsan eftersom det är kallt ute + motion = näsblod, vaden känns lite sådär men det är inget ovanligt.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Hmm. Skulle nog vilja äta apelsiner doppade i choklad. 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Säkert när jag handlade mat i helgen.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Google som leder till blogger direkt, mest för att se om något overkligt har hänt med statistiken under natten. Sen kommer facebook, tumblr och allt annat. 
Vad ska du göra ikväll?
Kolla på Laurence Anyways hade jag tänkt och måla.
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Håkans nya måste jag också säga tillsammans med I Just Can't Get Enough.

Vad tycker du om din blogg?
Gillar den som tusan. Känner mig hemma när jag går in på den och jag kan bestämma allt helt själv hur den ska se ut, vad som ska publiceras och sånt. 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Skrev en annan lista, haha.
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Dagen är nästan slut och jag har inte träffat så många idag så blir nog inga komplimanger idag. Edit. Tora gav mig en komplimang ikväll för hon är sötast.

När fotade något senast, och vad?
Fotade precis min målning för att försöka göra en work-in-process-gif när den är klar. 
Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Har inte gjort av med några pengar!
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
De pressas ganska snabbt mog min vägg eftersom jag sitter vid skrivbordet.
Vad har du på dig idag?
Mina outfits idag har bestått av: pyjamas, svettiga träningskläder och mys-jeans och stickat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar