torsdag 7 mars 2013

torsdagslista.

Snodde en lista från EmmyLinnea. fem saker som:

Upprör dig
1. Motvind.
2. Att det bara kommer en säsong till av Dexter.
3. Lärare som inte har koll. Varför blir man lärare då???
4. När man inte hinner lösa sudokut på morgonen.
5. Homofobi.



Gör dig glad
1. Att det är fredag imorgon och två skolveckor till jag åker till Julia.
2. Att våren har kommit, även om dag ska bli kallt igen men det bryr vi oss inte om.
3. Snälla personer.
4. Att jag är ledig på måndag(långhelg!)
5. Musik.

Du älskar
1. Mat.
2. Skapa nya saker och utvecklas, bli bättre.
3. Personer i min omgivning som gör mig glad.
4. Att resa och se nya ställen.
5. New York City.



Du inte kan sluta lyssna på
1. I want you to want me - The Contours (live versionen)
2. Bad Romance - Lady Gaga
3. This is what makes us girls - Lana Del Rey
4. Take off your shirt - Bibio
5. The Promised Land - BOY



Du gjort idag
1. Cyklat fram och tillbaka till skolan och gått i skolan.
2. Sett ett avsnitt av Game of Thrones
3. Ätit massa bröd(tänkte att det skulle bli dåligt om jag inte åt det snart så det var lika bra att äta upp allt.)
4. Stress-renskrivit en artikel för hand, inte skoj.
5. Spelat Candy Crush.



Händer i helgen
1. Nästan ff hela helgen.
2. Melodifestivalen -finalen.
3. Testa nya pass på träningen.
4. Kanske rita något eller så.
5. Inte alls mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar