måndag 18 mars 2013

walk the moooooon.

Här är Tora. Hon har färg i ansiktet eftersom folk i kön hade över och frågade om vi ville ha. Såklart kunde man få färg av bandet också men detta blev snyggt ändå! Jag tog lite av Toras färg också och blev en i mängden.  
Hela konserten var AMAZING. Liten scen, inget galler framför, snygg bandmedlemmar, mycket energi, bra musik och dans, dans, dans. Har nog aldrig svettats så mycket efter en konsert även om det stod ett bord framför mig som jag hoppade in i lite då och då. Alltid trevlig! 
Vi träffade även Hanna och hennes kompisar, en bra sak med att det var i Lund!
Tog med mig min och Julias skiva och fick den signerad. Ganska bra att känna igen bandet innan konserten så slapp vi vänta efter. Plus sångaren och gitarristen tyckte mitt namn var fint!! 

ps. Ellen har gjort ett jättefint inlägg från konserten som jag tycker alla borde kolla in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar