tisdag 23 april 2013

18 frågor om film, dans och mig.


1. ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 vad står det där? "Isaac, du kanske vill börja idag. Jag vet att du har en svår pjäs framför dig." The Fault in our Stars fast på svenska.

2. sträck ut din vänstra arm slå långt du kan, vad rör du vid? min tapet och en massa tavlor som är upphängda på väggen.

3. vad var det senaste du såg på tv? i söndags såg jag mästarnas mästare två gånger så det är nog det.



4. utan att se efter, gissa vad klockan är typ nio...

5. bortsett från datorn, vad hör du just nu? diskmaskinen som går.


6. när var du senast utomhus och vad gjorde du? var utomhus för en timme sedan och då cyklade jag hem från att varit i stallet.


7. vad tittade du på innan du började svara på dessa frågor? vet inte riktigt vad jag ska svara men kanske på bloglovin'?

8. vad har du på dig? pyjamas!!

9. drömde du något i natt? i så fall vad? kommer faktiskt inte ihåg men skulle inte förvåna mig om det var om Alec och Magnus eller Jace och Clary.


10. när skrattade du sist? vid maten kanske, berättade om den konstiga frågan på nationella om kontraster.

11. vad finns på väggarna i rummet där du befinner dig nu? tavlor och rosetter.
12. har du sett något konstigt på sistone? ingen aning!

13. vad tycker du om den här utmaningen? ganska dålig...

Iwan är med i Game of Thrones!!! Var bara tvungen att meddela er.

14. vilken var den senaste filmen du såg? ice age (den senaste) tror jag men har i alla fall inte sett klart den än!

15. om du blev multimiljonär vad skulle du köpa? jag skulle skänka massa till folk som har det svårt men sen skulle jag nog köpt en ny mobil, rest till paris och sparat resten. 

16. tycker du om att dansa? det är skoj!


17. vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? ärligt talat så har jag ingen aning, jag vet att alla andra har sina favorit namn men jag tycker personligheten väljer namnet liksom.

18. skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? JAAA men sen vill jag nog bo i sverige, det är så bra med skolan och sånt här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar