fredag 19 april 2013

dagens äventyr.

Efter ett jättetråkigt glee avsnitt, en god frukost och två timmars pluggnade lagade jag lunch. Ni tänker säkert så, åt hon hela den!? men såklart var inte bara lunchen till mig utan också till pappa som kom hem en liten stund. Omelett med broccoli, salami och parmesan blev det.
Cyklade sedan vidare till Råby som ligger någon kilometer utanför Lund, där köpte jag världens godaste bröd. Stenugnsbakat, ett med frukt och nötter och ett vanligt. 
Chillade sen lite på mitt golv. Måste verkligen måla klart den!!!
Efter en dusch cyklade jag till stallet för att ha en teorikurs, där träffade jag på Kattla som njöt av solljuset.
Hemma igen och åker vidare till stugan över helgen så det blir ingen bloggning då. 

Hoppas er dag också har varit fylld med äventyr, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar