fredag 12 april 2013

en lista på en fredag.

hur såg du ut för ett år sedan?
Tog dessa bilderna i Julias rum för att visa upp mina shorts som jag har satt nitar på.

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
haute couture, eftersom mitt tal på svenskan handlade mycket om det och talet skulle ju repeteras hela veckan.

har du någon fobi?
gillar inte nattfjärilar, ankor, spindlar och sånt.

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan? 
köttbullar i persiljesås med ris, jättegott och enkelt!

vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
tyckte det var mer skoj när kassören på Panduro frågade vad jag skulle göra med allt jag köpt, varför är inte alla biträdande så trevliga?

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast? 
jag känner mig riktigt nöjd med mig själv just nu faktiskt, jag och mamma klarade oss igenom ett helt spinning pass på en fredag!

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
vara i stallet och hinna måla.

vilken är din pepplåt för tillfället?
Falling med Haim.


vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
har verkligen inte haft någon dötid men i så fall har jag spelat candy crush eller hängt på instagram.

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
börjat läsa en e-bok på mobilen!

vad oroar du dig för?
för att misslyckas, alltid något som oroar mig men det gör också att jag arbetar hårdare och pressar mig till max.

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
att inte kunna dricka kranvattnet.

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
såhär:
erkänn snyggt sy-sätt och nej jag har inte duschat än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar