fredag 26 april 2013

jag är din regnrock i regnet som aldrig slutar.

Nu ska vi köra en egoboost med fina saker som har/kommer att hända:
- Imorgon åker jag till Göteborg för att se världskupsfinalen i hästhoppning.
- Man kan bära jeansjacka och inte ens frysa.
- Om en och en halv månad har jag klarat av hela ettan och fyller även sjutton!
- Vill så gärna att Julia ska kunna få min bok signerad av Chris Colfer.
- Har bara ätit tårta och kakor hela dagen.
- Att jag har kommit på hur underbart bibliotek i skolan är.
- Känner mig så himla ball i tröjan ovan från Vero Moda.
- Rockade fett idag på digitalt skapande, måste visa mitt intro när det är klart.
- I sommar ska jag börja rita rediga tavlor och börja sälja dem, då jävlar!
- Nu ska jag äta äpplemuffins som är megagoda. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar