lördag 6 april 2013

love is a beautiful place when you're in it, when you're in it



Igår såg jag Ulrik Munther med bl.a. Tora, Hanna och deras kompisar och kompisars kompisar. Eftersom det var i Lund så sprang man på folk man kände lite överallt och alla kunde liksom komma dit. Väldigt trevligt och en jättebra konsert. Ulrik är verkligen duktig live och så otroligt söt!
Träffade en Matilda, hon var jättetrevlig och hade extrem bra smak för killar. Vi diskuterade det ganska mycket, sånt gillar man. 
Tora och jag! Känner att den randiga tröjan kommer att visas på alla bilder i fortsättningen.  
Köpte den nya skivan så nu har jag alla signerade. Något som jag vill ha innan jag dör är att alla mina skivor ska vara signerade, hade varit så coolt.

Detta var min fredag, hoppas er var lika bra! Nu drar jag tillbaka till naturkunskapen men ska först laga någon att äta till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar