lördag 4 maj 2013

genomgång av kategorier.

jag har ju skaffat kategorier så tänkte gå igenom vad ni hittar i varje, är inte helt klar men nästan.om böcker. 
tips på böcker, citat och sånt som passar på stranden/i bilen eller hemma. 

om hästar.
alla hästbilder jag har tagit genom åren, vardagsbilder från stallet, tävlingsbilder och mycket mer.

om kläder(och skönhet).
vardags och fest outfits under åren, ganska roligt att se vilka kläder man bar för tre år sedan, här finns också massa ego-pic i webcammen. 

om konst.
namnet säger ganska mycket men work-in-process bilder, skannade bilder och filmer när jag ritar finns här.

om mat.
recept, frukostar, bakning och sånt gott.

om resor.
bästa kategorin, älskar att resa och här får ni också hänga med på dem.

om sånt som är fint.
citat, inspiration, mode, bilder jag tänker måla, snygga killar/tjejer.

om vardagslivet.
allt som inte tas genom min systemkamera, typ. Skollivet, sommarlov och andra händelser.

Sen finns det också om tips, om musik och om listor och skrivet men dem får ni kolla in själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar