söndag 30 juni 2013

instagrams juni.

Började månaden med att åka till Louisiana och kolla på Pop Art utställningen. Sedan ritade jag Lily Collins. 
Blev ett år äldre under en dag och ritade klart. 
Lärde mig två punksperspektiv i skolan, Gillar sånt. 
Firade min födelsedag(Amandas bild) och Carin instarapade mig.
Såg bästa filmen och snodde pappas tröja eftersom han hade köpt den i fel storlek. 
Tecknade en häst och solade efter skolan. 
Nu var det dags för färg och sommmmmmmmarlov!!!
Minst trettiograder ute och nya hörlurar som jag inte visat. 
Hästarna står på bete nu under nätterna och premiärbadade på midsommar.
Testade på golf. Något man måste göra i livet kände jag. 
Testade på instagrams nya filmfunktion men de går ju inte att lägga upp på bloggen som vine-filmer så kommer nog fortsätta använda vine. Skaffa instagram om ni vill se dem. 
Denna har ni ju redan sett resultatet av i inläggen nedan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar