lördag 1 juni 2013

maj genom en annan lins.

Då var maj över och här är alla instagrambilder från denna månad.Rensade garderoben och myste med Katla i väntan på en stallnyckel. 
Ritade som vanligt och Julia var hemma en vecka!!!
Vi var ute på äventyr och min teckning blev klar. 
Bästa bocken <3 och mitt hår var rosa några dagar. 
Skorna som ni redan har sett och såg världens bästa film. 
Supervarmt ute så jag hade långkjol och t-shirt.
Fick en ny mobil!!!!! och efter sex veckor började jag måla ännu en gång på denna. 
Kaninhoppstävling i ladan och ego-pic.
Var på Malmö Moderna Museum med klassen och fixade ett snyggare skal.
Lagade pizza, pallar inte hur bra kamera femman har. Är fortfarande helt fascinerad. 
Skisser som gjordes.
Fick gratis biobiljett och man måste ju passa på nu när man har kamera där framme. 
Efter beslutsångest mellan Bastille vs. The Naked And Famous så blev det Bastille i CPH i november!! och nio veckor senare är målningen äntligen klar, nu ska jag bara hitta ett bra ställe att ha den på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar