söndag 9 juni 2013

söndagslista.

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?


En bild när du var 14.


En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara



Det absolut sorgligaste som hänt dig i år?
Det roligaste är nog att jag ska få åka till USA.
Det absolut roligaste som hände förra året?
Det måste ha varit att få börja gymnasiet, även om man var jättespänd innan. 
Senaste tre sms:en.
- Jag mår illa "emoji"
- Och grädde?
- Hur gör du på tisdag? Vi ska till X runt halv sex...

Aktuell obsession
musik: I´ve got your number, son - she & him.
tv-serie: teen wolf, älskar nya säsongen!
kläder: fina klänningar.
mat: grillade majskolvar. 
Drömkille/tjej: 
Får mig att skratta, kreativ, snäll mot alla och någon som försöker alltid tala sanning.

Bild från det bästa himla festen i ditt liv.
Går aldrig på fester, hehe. Men får ta en från i fredags då.


Ett jobb du inte kan tänka dig:
Skulle aldrig klara av att jobba på ålderdomshem. 
En (1) sak du stör dig på hos andra
När folk inte tänker som mig, hehe.
En (1) dålig sida hos dig själv
Att jag har svårt att acceptera förändringar. 
Bild på dig för exakt fyra år sen.


En maträtt du är sugen på just nu.
Fruktsallad eftersom jag ska äta det om några minuter!
Din plan för helgen?
Skolavslutning ju men jag har inga planer förutom att mitt ridläger börjar på söndag, ska bli så roligt att rida någon annan häst än Frosty!

Listan är tagen från Sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar