torsdag 27 juni 2013

we accept the love we think we deserve.

Såg perks idag med mina föräldrar. Den är så jädra bra och kändes extra bra för om sex dagar åker jag till usa helt ensam men personer jag aldrig träffat innan. Så galet nervös men ändå ska det bli så himla roligt att upptäcka något nytt och bryta mönstret som jag lever i Lund även om jag trivs mycket bra här. Så att dagarna ska gå snabbare kollar jag på hästhoppning, ritar new yorks skyskrapor, skriver långa packlistor, läser om böcker som får en att le, dricker nygjord flädersaft, lyssnar på tio minuters remixen av "get lucky"  och väntar. Känns som det inte är mycket mer man kan göra. Sen har jag fått mina betyg i alla kurser utom idrott och känner mig supernöjd. Äntligen har jag visat att jag kan göra bra ifrån mig även om det finns förhinder. Känns som en bra dag/vekca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar