onsdag 14 augusti 2013

Andra dagen i New York.

Sista dagen på resan åkte jag och några andra in till Manhattan för att besöka Ground Zero, där The Twin Towers stod. Nu är det en jättefin park men enorma fontäner och en minnesplats för alla som dog i attacken.
Sedan gick vi över Brooklyn Bridge och stannade där hela dagen. Det var så himla många parker, intressanta människor och mest av allt gillade jag de små affärerna med lokala märken. Eller affären där man kunde göra sitt egna smycke för tio dollar. Alla matmarknader var också helt underbara!Eftersom vi åt frozen yoghurt vid tolv tiden var vi inte alls hungriga vid lunch men runt två blev det min andra new york bagel och apelsin juice. 

Nu har jag publicerat alla bilder från hela resan. Nu ska jag bara skriva ut dem och göra fotoablum, men det är ett senare projekt. Ni kommer säkert få se fler bilder efterhand :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar