onsdag 21 augusti 2013

Malmöfestivalen.

I måndags gick jag upp som vanligt vid nio tiden. Gick in i Julias rum efter någon timme och hon lyssnade på en låt som jag brukar lyssna på. Så jag frågar henne varför och hon svarar att de kommer till Malmöfestivalen ikväll och jag är mållös av lycka och tillsammans med henne tog vi tåget dit efter min första skoldag. Urban Cone heter bandet och tydligen är de svenska och supermegabra!
Under deras konsert berättade de att vi skulle följa bandet på instagram för de hade färre följare än The Royal Concept som skulle tydligen spela efter dem. Men whhhaaaat the royal concept har jag ju lyssnat sönder på hela sommaren.
Såklart stannade vi och såg de med. SÅ GALET BRA. Löv them. 
Nu ska jag äta vattenmelon med mamma och kolla på Idol, kram och hoppas ni också hittar på något oplanerat någon dag som blir bara bättre och bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar