torsdag 29 augusti 2013

Månaden genom en annan kamera.

Nu kör vi hela augusti genom instagram för ni som inte följer mig där. Jag ritade Lana och pussade på Frosty.
Snart var den klar och så vandrade jag med Tora och Carin.
Lana igen, fick typ panik över håret och så var en jättecool modell med i svenska Elle!
Gick på yoga för första gången och jag och Julia var på födelsedagsklass/kräftskiva. 
Såg Mando Daio, taket var amazing och så målade jag regnbågsfärgade naglar för att det var första dagen i skolan och man vill ju stödja rätt sida. 
Fick äntligen se The Mortal Instuments, som jag har väntat i nästan ett år nu och den var jätttttebra så snälla gå och se den så snabbt som möjligt så det blir en andra film också! Sen såg jag världens bästa Oskar på malmöfestivalen. 

Det är ju några dagar kvar men det får vi ta nästa månad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar