lördag 3 augusti 2013

Monument Valley och mot New Mexico.

En dag så vaknade jag av att en kackerlacka kröp över mina ben. På något sätt hade den lyckats komma in i tältet och ville inte komma ut igen. Efter lagom mycket panik fick jag ut den och kunde inte somna om, åskan hördes på avstånd och till sist kom ösregnet. Någon timme senare hörde jag skrik från killarnas tält som tydligen också hade fått en kackerlacka i tältet(säkert samma som mig...) Vi gick i alla fall upp halv fyra för att se soluppgången och börja vår jeep-tour runt Monument Valley. Så sjukt vackert och ett av mina favoritställen på hela resan. 
Någon dag senare åkte vi till Roswell, New Mexico och gick på alienmuseum, jag gick dit mest för att toan låg inne på museet... Hela staden bestod bara av aliens....
Här är hela gänget!
Här åt vi middag, dock fick jag någon jättestark soppa men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar