onsdag 11 september 2013

Fem år sedan till idag.

I september för fem år sedan, 2007, så hoppade jag Stella i en klubbtävling. Vi kom felfritt runt och jag var överlycklig. 
Under 2008 var det Avril Lavigne som gällde och egobilder i storasysterns rum med hennes kamera. 
2009 hade jag köpt min egna kamera och fotade allt som fanns omkring, hängde även mycket i stallet. 
Ett halvår innan jag gjorde om mitt rum så såg det ut såhär med mig framför, året 2010.
Nytapetserat rum och långsamt hittade jag mer min egna stil, 2011.
I september 2012 klippte jag av mitt hår igen och blev inte så jättenöjd men ändå blev detta inlägg det mest besöka här på bloggen, som det kan bli. 
Idag, 2013, är håret längre, jag är säkrare på mig själv och lyckligare tror jag. Har rest iväg ensam i tre veckor utan att känna någon innan, gått klart mitt första av tre år på gymnasiet och är lite mer vältränad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar