onsdag 18 september 2013

Hösten är här.

Idag var det så kallt att jag fick ha vantar på mig när jag cyklade till skolan, på vägen hem så ösregnade det istället och min jeansjacka var inget större skydd. Träden tappar också långsamt sina blad, allt är tecken på att hösten kommer. Så jag tänkte tips om lite musik man kan krypa ner till, eller dansa om man hellre vill det. Ni hittar spellistan här.   
Sen kan man sitta på ett café och dricka varma drycker.
Gå på konserter med bra band. 
Baka det där brödet som vi velat baka jättelänge. Jag tipsar om ett slöbröd som är jätteenkelt! Googla slöbröd så får du ett reccept! 
Hitta museum i din stad och besök dem.  
Köp en canvas och måla lite vilt på den, jag lovar att det säkert blir snyggt. 
Mys med någon du tycker om. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar