torsdag 26 september 2013

Torsdagslista.

vilket är ditt bästa sommarprat?
Lyssnade bara på Jonas Gardells och Liv Strömqvists och tyckte Livs var bäst, det var så himla annorlunda på ett bra sätt!

vad gjorde du för exakt fem månader sedan?Jag och mamma var i Göteborg för att se världskuppen i hoppning!

när var du avundsjuk på någon senast?Försöker inte bli avundsjuk på andra, det är onödigt att lägga energi på men måste att jag säga att jag är lite avundsjuk på dessa två killar som har hittat varandra. Liksom jag vill också ha någon som dem. 

har du något onödigt du gör?Att ägna tid på tumblr är egentligen ganska onödigt men ändå skoj. Annars vet jag faktiskt inte. 

kan du visa en bild på något jättebra?
vad är det sämsta med denna vecka?wow, hur ska jag ens börja? nr 1. projektarbetet, nr 2. att jag inte alls har känt mig som mig själv hela första början. 

vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?skola imorgon till ett och sedan blir det stallet hela helgen!

när hade du hjärtklappning senast?borde man veta detta? hahah

vad borde du göra men orkar bara inte?se det från den positiva sidan, tänk hur mycket du missar om du bara surar. 

vad har du i ditt kylskåp?allt från Reeses(bara en kvar!!!) till bubbelvatten till bananer. 

Hur ser din skrivbordsbild ut?

Det bästa som hänt i år.
Absoluta bästa var nog när vi bestämde oss för att åka till sydafrika. Smset som jag fick i USA om det var unbeliveble. 
  
Nuvarande beroende:
Musik: Lorde, så grym hon är!!
Tv-serie: Ingen alls faktiskt. Alla mina favoriter är slut eller har paus, dock börjar Glee imorgon. 
Kläder: Jeansjackan, vill inte byta ut den än.
Mat: Har börjat uppskattat skolans vegetariska mkt mer, kanske inte beroende men nästan. 

Förlåt men hinner verkligen inte lägga in bilder i detta inlägg, måste sova nuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar