söndag 13 oktober 2013

Helgens äventyr.

Efter en dag i stallet avslutades min lördag med gäster men gick därifrån för jag och Julia cyklade ner till Mejeriet för att se The Royal Concept! 
Hurricane Love var förband.  
Så bra var det, allt började med Girls, girls, girls. I mitten var det tolkningar av Daft Punk. I slutet var det DDDance och On Our Way. Dansade och sjöng med, precis som en konsert ska vara.  
Försov mig en timme sedan på söndagen men hann ändå i tid för att anordna en kaninhoppningstävling i stallet. Dör så söta alla kaniner var. Sedan red jag ut på Frosty med hans nyputsade träns(putsade till och med guldet så det blänkte!) 
På eftermiddagen drog jag och Julia till Botaniska trädgården i Lund för att Luisa(har fotat dessadessa och dessa bilder) skulle fota oss igen! Tyvärr började det ÖSREGNA efter en halvtimme men hoppas lite blev bra, ni får se bilderna så fort jag får dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar