måndag 25 november 2013

First rule of magic: always be the smartest person in the room.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicAnledningen till att det har varit helt tomt här är för att jag mådde asbra i torsdags, ridningen gick jättebra. I fredags mådde jag också bra, åt lunch med Tora, var ledig och chillade mest. Men på kvällen började jag få så himla ont i halsen och det är kvar. Så där har vi det, för andra gången denna månad har jag blivit sjuk och jag hatar det.

I alla fall såg jag Now You See Me igår. Den handlar om fyra personer som bildar en show för att de är grymma på att trolla och leka med magi. Med hjälp av deras talanger skapar de en enorm show i Las Vegas och tar över världen men en kväll ska de råna en bank, live. Och de lyckas. Där kommer bilden in med poliserna som börjar jaga dem och så fortsätter det. Blev sjukt imponerad av all magi men ibland blev det för mycket actionfilm med poliserna som jagar snutarna genom hela New York och så massa kärlekshistorier, vilket var synd. Men här är trailern och jag tycker ändå den är sevärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar