onsdag 27 november 2013

Last december.

Image and video hosting by TinyPicOm bara några dagar är det december och första advent. Ska gå igenom vad jag gjorde förra året som känns som det var igår. Helt sjukt. Första december 2012 besökte jag och familjen Louisiana och såg självporträtts utställningen.  Image and video hosting by TinyPicSnön kom alldeles för tidigt.  Image and video hosting by TinyPicPyntade stallet och Frosty var nöjd.  Image and video hosting by TinyPicKlädde mig i stickat, vill göra det nu men vädret är fortfarande lite för varmt.
Målade denna och är fortfarande förälskad i den. 
Image and video hosting by TinyPicRed ett enkelt dressyrprogram på julafton.  Image and video hosting by TinyPicSen åkte vi till Karlshamn för att fira julafton på riktigt.  Image and video hosting by TinyPicSkulle hoppa Candy på nyår men det slutade med Frosty istället. Detta foto är taget på precis samma ställe där jag trillade av för fyra år sedan, sjukt.  Image and video hosting by TinyPicFick detta fina smycke av Julia och klänningen av mamma i julklapp, hade på mig båda två på nyår som jag firade med Carin.

Mår faktiskt lite bättre idag, har varit i skolan även om jag kanske inte skulle varit där men vägrar missa prov och någon fotolektion. Fick också en till chokladkalender för det var sista gången på stalletkursen. Kollat klart på Work of Art och bara ett avsnitt kvar på Gatukonst, vad ska jag göra nu????????? Tänkte också hinna med att filma en "Draw my year"(istället för en Draw my Life) innan jag åker iväg men vi får se hur det blir :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar