torsdag 5 december 2013

En lista från Julia.

Vad har du på dig?? mjukisbyxor, min bästa t-shirt och min bästa hoodie, alltså mjukiskläder.

Hur mår du?? lite trött (gick upp 6.20 ju), lite småseg men på det stora hela bara bra! fin soluppgång dock, så det var bra.
Vad önskar du just nu?? att min muntliga tenta på onsdag går bra!! och såklart även grammatiktentan imorrn.

Vad ska du göra imorgon?? skriva grammatiktenta som sagt, antagligen träna och sen köpa toblerone som belöning hehe. har suktat efter det sen dessertmästarna. på eftermiddagen åker jag, mamma och pappa till blekinge för att fira lite jul med mormor och stannar där till lördag!

Och på lördag? ja då kommer jag hem från blekinge beroende på när jag kommer hem på dagen får jag se vad jag hittar på, men på kvällen ska jag på tacksittning på wermlands nation och det är tema kändisar! funderar på att gå som mig själv och säga att jag är jennifer lawrence, eller är det lite hybris-varning?

Vad skrattade du senast åt? denhära underbara videon: Vad grät du senast åt? fällde en tår eller två när jag såg på en les intouchables (en oväntad vänskap) i helgen.
Senaste köp? en macka med parmaskinka, pesto och grönsaker i SOL-cafeterian igår.

Vad läser du just nu? l'Adversaire av Emmanuel Carrère, eftersom den ingår i vår litteraturkurs. handlar om en man som levde ett dubbelliv i 20 år och sedan mördade sin familj och sina föräldrar, baserad på en riktig händelse och är väldigt bra faktiskt!
Senast sedda film? En oväntad vänskap som sagt, men såg två Homeland-avsnitt häromdagen. Vem var den

Senaste som ringde dig? Sonia, i måndags :)

Senast 3 inkomna sms? Haha det lät argt! Menade att jag ber om ursäkt :) Nu Neeeee :(((( Has andra plans :(((((

Vad stod det i ditt senaste skickade sms? Jadå det är helt lugnt haha :)

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Soniaaaa, som undrade hur det gick med mitt blogginlägg. hehe.

Vart vill du åka just nu? är himla himla sugen på paris eller england och träffa dem som jag hängde med där. 

Nästa planerade resa? ska ju till sydafrika på safariresa med familjen den 20e december hehehe #överlycklig #dreamcomingtrue

Dagens bästa. morgonpasset i p3, alltid. förgyller varenda en av mina tidiga morgnar. och christer i p3 <3 samt denna video:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar