måndag 13 januari 2014

list of 2013.

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Oja! Flög till Paris helt ensam och åkte till USA i tre veckor utan att känna någon. 




Vad var din största framgång 2013?
Inom konsten är det nog porträttet jag gjorde av Lea Michele, känns som om jag bara försöker hitta mitt sätt och där går det alltid framåt. 

Vilka länder besökte du?
Frankrike, USA, Sydafrika, Danmark, Österrike



Bästa köpet?
Min iphone är den bästa presenten och bästa köpet är nog både mina inne- och utegympa skor, det känns som de kommer hänga med länge.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få vara med på så många äventyr.



Och ledsen?
Var himla ledsen när Frosty var sjuk men som tur var blev han bättre <3

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Fireside - Arctic Monkeys
Get Lucky - Daft Punk
On Our Way - The Royal Concept
Tennis Court - Lorde
Bubbelover - Daniel Adams Ray
Anna Sun - Walk The Moon




Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat, varit mer kreativ och levt lite mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit ensam på helgerna och kolla på tv-serier, nu i efterhand var det kanske inte värt det. 



Blev du kär i år?
Nä, man klarar sig ändå.

Favoritprogram på TV?
Gatukonst på Svt2.

Bästa filmen?
Catching Fire eller perks. 



Bästa boken du läste i år?
To Kill A Mockingbird. 

Årets bästa låtar?
har jag inte redan svarat på det????

Bästa matupplevelsen?
äta pizza och se solnedgången gå ner över Grand Canyon, obeskrivligt. 



Något du önskade dig och fick?
Japp!!

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Det var en söndag så jag var väl hemma och hjälpte till innan gästerna kom.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att så många inte blev bortglömda, lite synd. 



Vad fick dig att må bra?
Stallet och resorna.

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Mer äventyr och ett sommarjobb. 

Vilken kändis vill du lära känna?
Lorde kan vara min bästakompis tycker jag...........
Eller alla från youtube. 


Vem saknade du?
Vet i alla fall vem jag kommer sakna i år. 

De bästa nya människorna du träffade?
Har inte lärt känna så många, har mer jobbat på att lära känna mina kompisar bättre.

Högsta önskan just nu?
En riktigt bra sommar med få lediga dagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar