torsdag 16 januari 2014

uppdatering på tecknandet.

Image and video hosting by TinyPicDet var flera månader sen jag publicerade en teckning här men det är för att jag har hållit på med ett projekt från en kurs av Danny Roberts som jag går via Skillshare. Där lär man sig teckna poser och sedan sätta kläder på det. Här är flera av mina skisser. Image and video hosting by TinyPicTog sedan ut fem stycken som jag kanske skulle jobba vidare på.  Image and video hosting by TinyPicHittade snygga kläder från senaste säsongen. Image and video hosting by TinyPicDär valde jag också ut mina favoriter.  Image and video hosting by TinyPicBörjade skissa upp tjejerna och sätta nät på överkroppen så att kläderna får rätt proportioner. Efter detta ville jag skanna in dem men såklart fungerar inte skannern så får väl ta med den till skolan imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar