torsdag 6 februari 2014

Det längsta inlägget om världens finaste ponny.

För en vecka sedan fick Frosty lämna oss och jag är så otroligt lyckad lottad som fick ägna två och ett halvt år med honom och jag saknar honom otroligt mycket. Det är nog det som är jobbigast just nu och sudda bort ordet "häst" i kalendern men det var det bästa för honom, han blev ju 25 år gammal! Kommer fortfarande ihåg när vi hoppade vår första klubbtävling på min födelsedag och kom tvåa, det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Sen nästa höst vann vi en och kom sexa på en minitävling i Helsingborg. Vi hoppade också felfritt på en pay and jump, också en mycket bra dag. För att inte tala om ridlektionerna när man kände hans kraft och muskler göra precis som jag ville och vi blev en. Om jag fortsätter skriva så kommer jag börja gråta så nu vet ni.

Lite gladare nyhter:
läs denna artikel om feminism.
se detta program om arbetslönen som inte fanns inför till sotji 2014, helt sjukt.
red Wille idag och gick superbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar