lördag 15 mars 2014

Dagens.

Dagens planer: Har tagit en promenad med mamma till Råby och köpt bröd. Sen har vi kollat på skidor, övningskört och jag har fixat ännu mer med bilder på hårddiskarna. Snart ska vi cykla iväg till några vänner och äta middag där.
Dagens bok: Har inte läst något idag men ikväll blir det lite på Kaffe med rån, den börjar bli riktigt rolig.
Dagens tidning: Läste Sydsvenskan i morse men bläddrade mest igenom hela.
Dagens kläder: Jeans och t-shirt men ska snart ta på mig något finare för kvällen.
Dagens frukost: Leverpastejsmörgås och knäckebröd med keso.
Dagens mysigaste: Det har varit mysigt att inte ha något planerat för dagen och bara gjort det jag känt för.
Dagens humör: Det är en bra dag.
Dagens längtan: Sommaren utan den jädra blåst.
Dagens ångest: Måste bli av med min tavla som hänger på min vänstra sida efter att den blev förstörd, den kan inte hänga på mina väggar längre.
Dagens podcast: Ska snart göra ett inlägg med bra podcaster men en ny favorit är Dom Kallar Oss Pods.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar