fredag 14 mars 2014

julias instagram.

Hej! Det har ju gått ett tag sen jag skrev här senast, så därför tänkte jag att vi tar en liten titt på vad jag har haft för mig på senaste.
1. Inledde februari med en suuuupergod fika på Coffee Break med Adina. 2. Fortsatte med att gå och se 21 Pilotes i Köpenhamn, så. himla. bra. live.
3. En solig dag "råkade" jag gå en promenad på över 1 mil... 4. Bakade sjukt goda frukostbullar, kan fixa receptet till nästa vecka!
5. På alla hjärtans dag fick jag en fin blomkreation av mamma och bakade hjärtbakelser till familjen. 6. Fredagen efter fettisdagen köpte jag och Dennis varsin semla på St Jakobs stenugnsbageri (som ju hade godaste semlorna i Lund/Malmö enligt Sydsvenskan) och åkte till Eslöv för att kolla in hans nya lägenhet.
7. I lördags gjorde jag en F!-semla åt mig för att peppa internationella kvinnodagen innan jag... 8. åkte till Köpenhamn med Sanne för att se You me at six!!!! Detta är alltså ett av mina absoluta favoritband och detta är första gången de headlinar i Norden så det var ju bara helt underbart. För att sammanfatta har dessa månaderna främst bestått av konserter och bakning, gillar't!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar