torsdag 10 april 2014

en torsdagslista.

Hur ser din skrivbordsbakgrund ut?

En bild du tar med photobooth nu tack!
Tre saker du har gjort idag: 1. skurit ett jack i min hand.  2. mockat till en häst jag ändå inte kunde rida.  3. stigit upp extra tidigt för att hinna läsa boktjuven innan skolan, en så himla bra bok.

Det bästa som hänt i år? Har varit en ganska dålig början på ett år så det bästa är nog varje dag det känns bra.

Det sämsta som har hänt i år? Förlorade Pluto och Frosty <3

Tre senaste sms: Julia: Okej bra :) Mamma: På stallet? Julia: Oki så du va bara hos skolsysten? Har du sagt till mamma?

Nuvarande besatthet: musik: Mö och MGMTs nya är så jädra bra. Lägger in ny musik på min spellista hela tiden.
tv: ser knappt på tv-serier längre men säsongsöppningen av Game of Thrones gillade jag precis som sex miljoner andra.
kläder: kör fortfarande på stickat och trivs himla bra i det och vårjacka.
mat: inte pasta för det har varit för mycket av det på senaste så gärna grillat med mycket rotfrukt.

Mest romantiska som hänt på senaste: hahaha har nog inget svar alltså.

Tre saker i ditt familjens skafferi: 1. müsli för det är asgott med extra mycket pumpafrön.
2. alla sorters mjöl, vi gillar att baka...
3. massa oboy som ingen dricker upp.

Något du inte gillar hos andra: Flora formulerade sig så himla bra så kopierar hennes rakt av: Självupptagenhet. Hur svårt kan det vara att ställa frågan ”men du då, vad har hänt dig på sistone?” Lathet är också ett ganska jobbigt personlighetsdrag.


En dålig sida hos dig själv: jag är nog lite dålig på att ge komplimanger muntligt, säger liksom fel saker i fel sammanhang.

En maträtt du är sugen på prick nu: sushi hade inte smakat fel, inte efter sett folk äta det utanför matsalen efter en mindre god lunch.

Helgplaner? stugan med mamma och pappa, sen på söndag ska vi fira påsk hos mormor. Jag och Julia ska sedan köra hem på måndag förmiddag och sova ensamma i stugan en natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar