onsdag 21 maj 2014

En onsdagslista.

Hur gammal är du? 17 men 18 om en vecka och fem dagar!!!
Hur gammal känner du dig? absolut inte som en 18 åring. När jag var yngre trodde jag att man skulle vara så cool och ha testat massa saker, festat massa när man var 18 men så är det inte.
Vad har du gjort i dag? Kört en körlektion, gått i skolan, pluggat matte inför imorgon och tränat.
Vilken film såg du senast? hmm.. var nog Divergent på bio.
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? SOMMAR helt klart för det är VARMT och sommarlov och helt underbart.
Är du besatt av någonting? Har rutiner men skulle inte säga att jag är besatt av dem.
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? I mitt rum där tavlor hänger på väggarna, sängen är full med böcker och kläder och på skrivbordet ligger allt möjligt.
Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? 1. Jag tycker har börjat gå på fler boxningspass och tycker det är så himla skoj. 2. Mina läppar svullnar alltid upp när jag tränar. 3. Jag är inte så jättemycket för humor och sånt.
När vaknade du i dag? 6.40
Vilken är din favorithögtid? öhhhh kanske julen för då handlar det inte om att vara på ngn fest och då slipper man denna dumma press som finns över valborg/midsommar.
Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Tävla på morgonen och fint väder med bra resultat och sen träffa kompisar på kvällen.
Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Spaniens västkust för det bara blåste hela tiden.
Vilka världsdelar har du varit i? Nordamerika, Europa och Afrika.
Vilka yrken har du provat på? Har ju knappt jobbat så kan inte säga så mkt.
Vad sa du senast? "Nu sätter jag på mig mina hörlurar..."
Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Historia 2b och bild.
Vad köpte du senast? Mat på karnevalen.
Hur många gånger har du flyttat? En men då var jag ett år.
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Var åtta år gammal och gick i 2 an. Kommer inte ihåg så mycket.
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Julia hjälpte mig med satsdelar, det var mycket snällt.
Vad heter du i andra namn? Victoria.
Har du några husdjur? Nej, tyvärr.
Vill du gifta dig? Någon dag kanske.
Var växte dina föräldrar upp? Pappa i Lund, två kilometer från där vi bor och mamma i Mörrum utanför Karlshamn.
Vilka är dina största svagheter? Språk och ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar